علم و دانش

کافی نتی کامل برای تمام مردم ایران زمین.پشتیبانی: همه روزه از ساعت 8 صبح تا 10 شب. از طریق تلگرام پاسخگو هستیم. در صورت نیاز تماس بگیرید: 09380256574

اطمینان نماد اعتماد

اطلاعیه فروشگاه

به سایت علم و دانش خوش آمدید. مدیریت علم و دانش با شماره 09380256574 از 8 صبح تا 10 شب پاسخگوی شما عزیزان است. به دلیل دسترسی نداشتن به صاحبان برخی از فایل ها، در صورتی که صاحب یک فایل یا فایل هایی از این فروشگاه هستید و از اینکه فایلتان در این سایت قرار دارد، ناراضی هستید، عنوان فایل را به شماره فوق، ارسال کنید تا در اسرع وقت، فایل مورد نظرتان حذف شود. چنانچه فایلی را خریداری کردید و از آن رضایت نداشتید، اطلاع دهید تا همان لحظه وجهتان برگشت داده شود. با تشکر

پاورپوینت کارگاه آموزشی، ارزشیابی کیفی توصیفی با برنامه جدید

پاورپوینت  کارگاه  آموزشی، ارزشیابی کیفی توصیفی با برنامه جدید

پاورپوینت  کارگاه  آموزشی

ارزشیابی کیفی توصیفی

فرمت فایل: پاورپوینت 

تعداد اسلاید:417

 

 

فهرست:

مقدمه

چرایی ، چیستی و چگونگی ارزشیابی کیفی توصیفی

گام ها و گام دوم  و ( آزمون عملکردی)

گام دوم  ( ثبت مشاهدات)

گام دوم (خودسنجی و همسال سنجی)

گام دوم و ( آ زمون ها مداد کاغذی )

تکالیف درسی و .

پوشه کار

گام سوم(تحلیل ، تفسیر ، داوری )

گام چهارم تصمیم گیری( مداخله ها)

گام پنجم ( بازخورد )

گزارش پیشرفت تحصیلی

 

 

 

ارزشيابي کيفي توصيفي

ارزشيابي براي يادگيري بهتر

  • باورهاي محدودكننده گذشته و ...
  • فيل‌بانان تنها با درك يك نكته و به شيوه‌اي بسيار ساده، فيل‌هاي عظيم‌الجثه را كنترل مي‌كنند. وقتي فيل هنوز بچه فيل است، يك پايش را با طناب محكمي به تنة درختي مي‌بندند. بچه فيل، هرچه تقلا مي‌كند، نمي‌تواند خودش را آزاد كند. اندك اندك بچه فيل با اين تصور عادت مي‌كند كه تنة درخت از او نيرومند‌تر است. هنگامي كه بزرگ مي‌شود و قدرت شگرفي مي‌يابد، تنها كافي است ريسماني نازك به دور پاي فيل گره زده شود و به يك نهال كوچك بسته شود. جالب اينكه فيل هيچ تلاشي براي آزاد كردن خودش نمي‌كند.

همچون فيل‌ها، پاهاي ما نيز اغلب اسير باورهاي شكننده‌اند، اما از آنجا كه  در گذشته  به قدرت  تنة  درخت  عادت  كرده‌ايم، شهامت مبارزه را نداريم.
بي‌آن كه بدانيم  كه تنها يك عمل  متهورانه  ساده براي دست يافتن ما به موفقيت كافي است . . .

درک و فهم یک الگوی  کاربردی و عملی در حوزه ی تعلیم و تربیت رسمی ( مدرسه ای )حداقل در سه سطح «چرایی» ، «چیستی » و « چگونگی » صورت می پذیرد.
آنچه در این سه سطح مد نظر است :

  

1-چرایی
شناخت و درک ضرورت و اهداف ارزشیابی توصیفی
2-چیستی
شناخت چهار چوب نظری ، ویژگی ها و تعریف ارزشیابی توصیفی
3- چگونگی
در بر دارنده ی روش ها و شیوه های عمل
( چگونه باید عمل کرد )



پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 16,000 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
ایمیل
موبایل
کمک مالی به ایتام و کودکان بی سرپرست
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
pad235_1664183_7009.zip19.2 MB